Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Eventuele klachten worden eerst bij Bodycare kenbaar gemaakt door te mailen naar info@bodycarenellyteensma.nl of te bellen naar 072-5623595. 

Indien u aanspraak wilt maken op garantie, of als u niet tevreden bent over onze dienstverlening, dan neemt u contact op met Nelly Teensma Bodycare. Wij nemen uw klacht altijd persoonlijk in behandeling en proberen deze naar uw tevredenheid, binnen onze mogelijkheden op te lossen. Verder zijn wij aangesloten bij de klachtencommissie Erisietsmisgegaan.nl Mocht u er dus met ons niet uitkomen, dan kunt u bij deze onafhankelijke klachtencommissie terecht. Hun adres is Van Weedestraat 3, 3761CA in Soest. website: www.erisietsmisgegaan.nl

Mocht u er niet uitkomen met Nelly Teensma Bodycare is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.